Sayed
    Angående Kurs gemensam i en examen. Är det samma kurs gemensam på teknik program och natur program samma?

    Jag vill blir av med biologi 1. Jag betyg i den men vill inte ha i min examen eftersom vill läsa en annan kur
    • Daniel : På Teknikprogrammet är inte biologi - ett obligatoriskt ämne.

    1 Svar

    Daniel SYV

    Hej !
    På teknikprogrammet ingår inte biologi som obligatoriskt ämne; se programplan för TE>>; biologi kan läsas på teknikprogrammet som en valbar (frivillig) kurs.