Mikael SYV på FrågaSYV

    Jag tycker du kan gott skaffa dig en egen uppfattning, varför lita på vad folk skriver på Internet? Jag tycker absolut att du bör gå på Öppet hus och se med egna ögon.

    Ofta är det så att alla de som är nöjda, de ksriver inte ngt., för de vill inte lgga tid på att beskriva ngt. som är bra, men de som är lite missnöjda, kan överdriva mycket och skriva t o m från olika alias /inloggningar/, det kan t.ex. vara en person som skriver 20 olika omdömen som om hen va 20 olika elever. Så kan det, tyvärr, vara.

    Så - mitt råd är att du går på öppet hus och skaffar dig en egen uppfattning om skolan.

    Hälsningar

    Mikael SYV