meimona
    Jag läser nu den tredje året av gymnasiet i teknikprogrammet.. men efter att jag har tagit studenten får jag läsa vidare logistics service management på universitet?

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Hej Meimona,

    om du menar den här utbildningen - www.ism.lu.se/utbildning/kandidatprogram/kandidatprogram-i-logistics-service-management-180-hp - så är särskild behörighet godkända betyg i matematik 3 och i samhällskunskap 1b.
    Om du får Examensbevis och godkända betyg i matte 3 och samhällskunskap 1b, blir du BEHÖRIG till den utbildningen. Sedan konkurrerar du om plats med ditt meritvärde. Vi hoppas du kommer in!

    Lycka till!

    L.

    Liselotte