Albin
    Hej!

    Jag är intresserad av data och film vad ska man gå för utbildning då i Borås?

    //Albin!
    • Julia : Handlar det om ansökan till gymnasiet? :)
    • : du kan bara lära dig din fånunge

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Albin,

    utifrån din ålder, 15 år, gissar jag på att din fråga gäller gymnasieval.

    Du vill läsa i Borås. Så vitt jag vet, finns det 10 gymnasieskolor i Borås>> och du får gärna kika på aIIa dem.

    De gymnasieskoIor som kanske är aktuella för dig är

    Bäckängsgymnasiet>>

    Drottning Blankas>>

    LBS Kreativa>>

    Sven Erikssons>>

    Viskastrands>>

    så kika på de fem gymnasieskolor, gå på öppet hus - kanske på alla dem /det är ju ändå bara fem stycken/ - inte så många... och ställ frågor till skoIornas personaI. Kanske kan du boka prova-på dag på fIera av skoIorna.

    Någon "filmprofil" kan inte jag se på någon av dem... möjlightvis LBS har "ngt. åt det hållet"... kika lite närmare på LBS, är mitt råd.

    Hälsningar

    Mikael SYV