Hej Ester!

    jag tror inte det är någon större fara. Men prata med SYV på din skola så fort du kan.

    Om du är väldigt orolig, kan du kontakta antagningskansliet. Jag vet inte i vilket län du bor, men du kan själv hitta alla kontaktuppgifter på www.antagningskanslier.se

    Eller berätta för oss i vilken stad du bor, så ger jag dig kontaktuppgifter till rätt antagningskansli.

    Det kommer ju också Omvalsperioden, då kan du ändra din ansökan.

    Men det är givetvis bra om allt är i ordning, så prata med SYV på din skola och lycka till med din ansökan och ditt gymnasieval!

    Bästa hälsningar

    ANNA