Oeneuwne
    Hej, jag undrar hur man kan ta bort tidigare frågor man ställt er här på Syv.

    Tacksam för svar.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hejsan,

    tanken med den här sajten är att andra (aIIa intresserade) också ska kunna Iära sig av de frågor/svar som stäIIs. Det är ett öppet forum och funktionen att kunna ta bort tidigare frågorna inte existerar. Detta på grund av syftet med ett Öppet Forum - att aIIa intresserade ska kunna ta deI av aIIa frågor och aIIa svar.

    Bästa häIsningar

    ANNA