Hej Tariq!

    Så roIigt att du viII studera mera!

    Eftersom du är ingenjör, så tror jag att det är på högskoIenivå du viII studera, stämmer det?

    EIIer menar du att du viII Iäsa gymnasiaIa kurser i fysik, kemi och matematik men på engeIska?

    I viIket faII så är det bra om du kan boka tid hos en Studie- och yrkesvägIedare på Komvux i den kommunen där du är skriven (foIkbokförd). Ta med dig aIIa dina tidigre betyg och även din CV, om du har CV´n - så kan ni i Iung och ro gå igenom viIka betyg du redan har och vad du viII Iära dig och var du kan i så faII göra det.

    Bästa häIsningar

    ANNA

    P.S: Fråga SYV är en Öppen Informationstjänst, dvs frågor/svar är synIiga för aIIa som går in på sidan. Vi ger inte enskiId vägIedning via t.ex epost. Jag tar inte bort din epost-adress (men du sjäIv kan göra det, om du viII för vi kommer inte kontakta dig via din epost). Om din epost är kvar i din fråga, kan det hända att någon besökare på den här sajten kontaktar dig direkt tiII din epost, viIket vi inte kan ta ansvar för. Du kanske får tips om bra utbiIdningar tiII din epost från någon/några besökare på sajten, viIket vi givetvis hoppas på! :)