magnus
    Hej mitt absoluta drömjobb är att bli en fotbollskommemtator och jag har kollat runt lite om hur man blir det men har inte hittat något så jag tänkte fråga er

    Vad för utbildnings krävs?
    Hur blir man en fotbollskommentator?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Magnus,
    det vi vet om yrket Sportkommentator - samlar vi i yrkespresentationen "sportkommentator">> på Framtid.se där det för övrigt presenteras tusentals andra yrken. yrkesprsentationer på framtid.se uppdateras kontinuerligt; så även om du nyligen kikat på ngt. yrke, kan du kika igen och det kan finnas mer info i yrkespresentationen, jämfört med innan.
    Vänligen
    ANNA