Miranda
    Kan man få göra prövning kostnadsfritt om man har fått F på tidigare prövning?
    T.ex. man betalar 500kr och gör en prövning med Matte 3. Man får F. Kan man då få göra prövning kostnadsfritt vid nästa prövningstillfälle? Jag vet att om man har läst en kurs och fått F på den så får man göra en prövning kostnadsfritt.
    Men vad gäller när man har fått F på prövningen?

    MVH

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Vi känner inte till någon regel som befriar från prövningsavgiften i den situationen som du beskriver i din fråga.

    Studie- och yrkesvägledare