Ess
    Hej

    Jag undrar hur mycket av den svenska mäklarutbildningen som är relevant ifall man vill jobba som mäklare utomlands? Eller är det helt olika utbildningar i olika länder?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Väldigt svårt att svara på: beror helt på vilket land det är. Inom Norden är utbildningar mest lika varandra, sedan är det inom EU, som utbildningar ofta brukar likna ganska mycket, men utanför EU kan det vara väldigt olika vad som ingår i utb och vad som krävs ...