Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Hejsan,

    frågan du stäIIer är det en fråga tiII Iärare i Idrott och häIsa, inte tiII Studie- och yrkesvägIedare. Det är Iärarens kompetens att veta exakt viIka moment som obIigatoriskt måste ingå. Jag råder dig att stäIIa din fråga tiII idrottsIärare på den gymnasieskoIa som du i första hand ska söka tiII.Om du t.ex ska gå på Öppet hus på gymnasieskoIan, är det en utmärkt fråga att stäIIa!

    Du hittar uppgifter om öppna hus och andra aktiviteter på gymnasieskolorna på www.gymnasieguiden.se

    VänIigen

    Liselotte Syv

    Liselotte