Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Hej O,

    om det är den här utbildningen som du undrar över - https://lnu.se/program/farmaceutprogrammet/kalmar-distans så står det att det är heltid, distans med 5 st. obligatoriska träffar.

    Liselotte

    Så vitt jag kan se startar inte den utbildningen till våren, utan först nästa höst.

    Ansökningsperioden till höstterminen 2018 börjar 15 mars. Det är till det datumet som upplägget och utbildningsutbud kommer att fastställas. Det kan ske förändringar. Därför kanske det är bättre att ha lite "is i magen" och kika på detta närmare den 15 mars - då du kan också, som tidigast, göra ansökan till den utbildningen och till andra utbildnignar med start höstterminen 2018.

    Vänligen

    L. :)