Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Lovisa!
    Matte B läser man på heltid på 2.5 veckor och Naturkunskap B - på 5 veckor.
    Du bör söka till högskola senast 15 april men komplettera med betyg kan du till mitten av juni.
    Det finns, alltså, goda chanser att hinna.

    Lycka till!
    Milla SYV
    Studie- och yrkesvägledare
    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej!
    Enligt info på http://goteborg.se/wps/portal/invanare/forskola-o-utbildning/vuxenutbildning-komvux-larvux/ansok-till-komvux/ansokningsperioder/!ut/p/z1/04_Sj9CPykssy0xPLMnMz0vMAfIjo8ziAwy9Ai2cDB0N_N0t3Qw8Q7wD3Py8fdydXIz1w8EKDFCAo4FTkJGTsYGBu7-RfhQx-vEoiMIwHtki_YLc0FAABLhOvg!!/dz/d5/L2dBISEvZ0FBIS9nQSEh/#htoc-2
    börjar ansökningsperiod på Komvx i Göteborg - den 9 dec till kursstart 21 mars 2016.
    Om vilka kurser som finns att söka - se i Kurskatalogen på hemsidan, länk ovan - eller kontakta Vuxenutbildningen i Göteborg, som har tel.nr 031-368 30 00 och tel.tid kl.10-11.30 mån-tors eller skicka mail till dem på E-post
    [email protected]

    Önskar dig lycka till med din studieplanering!
    ANNA