Clara
    Kan inte se mina betyg under "Mina meriter" på antagning.se
    Kan mina betyg finnas i systemet trots att jag inte ser dem?
    • Ludmila : Ring Antagning.se och fråga - tel.nr är 0771*550720 och de borde ha öppet till 16.00 idag, torsdag. Ladda annars ditt betyg själv. men det borde inte vara panik än - då sista Kompletteringsdag är 21 juni 2017.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Clara,

    sista dag att göra kompletteringar på www.antagning.se är den 21 juni 2017. Det är därför ännu mycket gott om tid.
    Varför dina betyg inte syns, vet tyvärr inte vi här på Fråga SYV.

    Det bästa vore om du kontaktade Antagning.se i den frågan. Du kan också ta och ladda upp betygen, om du har de i pappersform.
    En förklaring som jag kan tänka mig: den skola därifrån du har dina betyg, kanske inte är ansluten till den gemensamma betygsdatabasen;
    en annan förklaring kan vara att det är ngt. tekniskt fel (permanent fel eller tillfälligt fel).

    Som sagt, tyvärr så kan inte vi här på Fråga SYV svara på varför dina betyg inte syns.
    Vi råder dig att logga ut, starta om datorn; och titta igen. Om ingen förändring syns, prova kika på det imorgon... Om inga betyg syns imorgon heller, prova ladda upp dem en gång till. Hjälper inte det, kontakta Antagning.se

    Vi håller tummarna för att det löser sig med dina betyg. Lycka till med din ansökan också!

    ANNA