Wilma
    Hej! Jag ska välja gymnasieprogram snart. Jag undrar om valet jag gör nu i februari går att ändra senare under våren när jag gör det slutgiltiga valet?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Ja, det går att ändra sitt gymnasieval under Omvalsperioden på våren. Det är lite olika datum för olika län, men om man väljer till gymnasiet exempelvi i Linköping - 15 april till 3 maj blir datumen för Omval. För mer info kan man se antagningskanslier.se/kansli/gymnasieantagningen
    Vänligen

    ANNA