Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Ida,
    kontakta SYV på din skola och fråga om det fortfarande möjligt att byta inriktning. Det är varje skola som själv bestämmer hur och när de delar upp elever mellan inriktningarna på Naturvetenskapsprogrammet.
    För andra program kan annat gälla, t.ex inriktningar på Estetiska programmet läses från år1. Men på NA läses inriktning från år2. Vi får hoppas att du fortfarande kan ändra dig angående inriktning på NA.
    vänligen
    Julia