Rakibul
    Hej!
    Jag änsökte på hermonds att läsa historia 2a under vår termin. Men jag ändrat mig att läsa geografi 1 istället. Är det möjligt att byta kursen till geografi 1 just nu.
    Mvh
    Rakibul Hasan

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Hej,

    din fråga kan inte vi här på fråga syv svara på. Det är komvux i din kommun som köper plats till dig på kurser historia 2a eller geografi - en gymnasial kurs, alltså. vilka kurser som komvux i din kommun kan köpa platser på, är det komvux i din kommun som kan svara på - därför måste du fråga dem. Du kan samråda med Hermods, men beslutet fattas av personal på komvux i den kommunen där du är folkbokförd.

    Vänligen
    L.

    Liselotte