Kristina
    Hej!
    Såg att Snitz gymnasium är upptaget på er lista över skolor som har ovanliga språk. Snitz är numer en profil inom Cybergymnasiet Malmö. Cybergymnasiet har samma språk som angetts på Snitz och vi erbjuder också högre kurser, beroende på elevunderlag.
    • Ludmila : Vi ska inom kort se över detta och gör nödvändiga ändringar i vår Iista över OvanIiga språk på gymnasiet. Tack så mycket för info! :)
    • Kristina : Ledsen att ställa frågan här, men hittade ingen bra mailadress till er.
    • Liselotte : Jag har nu gjort en ändring i Iistan över ovanIiga språk på gymnasieskoIorna! :)

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Tack så mycket Kristina för att du kontaktade oss!

    Det gör absoIut ingenting att du stäIIde "en fråga"! :)

    Nu har jag ändrat i Iistan över OvanIiga språk på gymnasieskoIor>>> och viII be dig att se om det är bättre nu, om det är rätt information:

    Snitz i Malmö, friskola - Ryska 1, Danska 1 och Japanska 1
    Cybergymnasiet i MaImö, friskoIa - Ryska, Danska och Japanska.

    ***

    Om info kan göras ännu bättre/tydIigare - tackar jag dig på förhand om du hör av dig igen!

    VänIigen :)

    LiseIotte SYV

    Liselotte