Rema
    Hej!
    Jag har börjat studera till lärare i högskolan och nu har jag gjort en ny anmäla till en annan utbildning. Min fråga är om jag kan fortsätta min nuvarande utbildning utan inga problem? Alltså kommer den nya anmälan som jag gjort att tas bort automatiskt, eller behöver jag anmäla min obenägenhet till dem ?

    Tack på förhand.

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Hej Rema,
    är det så att du inte längre är intresserad av att komma in på den Nya/Andra utbildningen - som du anmälde dig till?
    Är du osäker på vad som är rätt att göra - kan du kontakta Antagning.se - t.ex ring dem 0771-550720 - tel.tid kl.9-16.

    Vänligen

    L.

    Liselotte