Hej!
    Se om du hittar svar på din fråga på antagning.se/sv/Hur-du-anmaler-dig-och-haller-koll/Anmal-dig-sa-har/Sent-ute och på sidan (länk ovan) finns bl.a följande text (uppgift från 28 april 2020):
                     Om du har gjort en anmälan i tid, men vill lägga till någon utbildning efter sista anmälningsdag, kan du göra det. Det sena alternativet kan du lägga in var som helst i din anmälan. Om du till exempel placerar in den senaste utbildningen i mitten av din anmälan, kommer de utbildningar som ligger under att flyttas ner.

    Men annars: ring till antagning.se tel.nr 0771-550720 tel.tid kl.9-16 på vardagar.

    FRåGA SYV gör inte antagning till utbildningar. Hur jag tolkar info på antagning.se´s sida kommer inte gälla, utan det är som de själva tolkar info, som kommer att gälla. Om du är osäker på vad antagning.se menar med info på sin webbsida, kontakta de som jobbar med de frågorna - för att få rätt info. Detta för att det blir precis som du har tänkt dig (och inte utifrån hur jag eller ngn annan SYV tolkar info). Det är de som jobbar med antagning till högskoleutbilndingar som kan bäst svara på din fråga (för att de är experter på just det).
    Lycka till!
    ANNA