Anonym
    Jag tar studenten i Juni 2020 och jag tänker söka till polisprogrammet. Ansökningsperioderna för polisprogrammet är i maj och november månad. Är det möjligt för mig att söka in till polisprogrammet redan i maj 2020 även om jag inte tar studenten och får mina betyg och mitt examensbevis förrens månaden efter?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    När det börjar närma sig, får man se om de kommer acceptera komplettering efter sista ansökningsdag - mer än så kan inte du eller vi göra.

    Studie- och yrkesvägledare