Gabriella

    Hejsan. Jag sökte in på juristprogrammet inför hösten men jag känner mig inte redo för att börja universitet. Jag väntar på svaret från andra urvalet men om jag blir erbjuden en plats och tackar nej till den platsen på juristprogrammet nu kommer jag att sabba mina möjligheter att kunna bli antagen inför vårterminen?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej!

    Det är helt OK att tacka Nej till erbjuden studieplats och det påverkar inte dina möjligheter att komma in på samma eller på andra utbildningar i framtiden.