Anton
    Hej!
    Var ligger antagningsstatistiken på läkarprogrammet i Norge? 18,81 i snitt skull det räcka att plugga i Norge?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Ingen kan ge svar på den frågan därför att antagningsstatistik görs på nytt varje gång ... sök alla de utbildningar som du är intresserad av, är mitt råd.

    Men om du ändå är nyfiken på hur det såg ut vid tidigare antagningsomgångar till läkarutb i Norge, se på de norska sidorna eller kontakta direkt de lärosäten som du vill söka till. På den här sidan finns det relevant info och länkar: studera.nu/studera-utomlands/pa-egen-hand/lander-a-o/norge/

    Studie- och yrkesvägledare