Hanna
    Hej! Detta är säkert en ganska vanlig fråga, men jag undrar hur arbetsgivare ser på människor so. läst en distansutbildning. Ska själv förmodligen läsa en ämneslärarutbildning som ges på distans. Kommer detta påverka mina förutsättningar att få jobb i framtiden?

    Mvh

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Linnea,
    arbetsgivare kan se väldigt olika på det; det kan säkert finnas någon arbetsgivare som tycker att distansutbilning är "sämre", men det kan finnas många arbetsgivare som vet att distansutbildning har samma innehåll men att den som läser måste uppvisa stor personlig disciplin för att kunna lyckas med en distansutbildningen. Så, det är Minst lika bra att läsa en distansutbildning, kanske i vissa avseenden t o m bättre!