Mimmi
    Jag fick det andra svarsbeskedet för universitetet och fick reda på att jag står som reserv nummer ett, men jag har blivit antagen till en annan utbildning. Om jag skriver in mig på utbildningen som jag har blivit antagen till, kan jag ändå gå till den andra utbildningen som jag har en reservplats om det blir en plats ledig.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Mimmi!

    Jag vill inte gissa och riskera ge dig ett felaktigt svar. De som är mest lämpade att svara just på den frågan som du ställer nu, är personal på Antagning.se - som just jobbar med frågor kring ansökan och antagning till högskolor/universitet i Sverige.

    Ring till de på Antagning.se är mitt råd. Nedan ser du tel.nummer och tel.tider till dem.

    Bästa hälsningar och lycka till!

    :)

    Milla SYV

    Studie- och yrkesvägledare