Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Orre, det är Handledare för GA, gymnasiearbete, som i mångt och mycket får bestämma. Det finns inte reglerat i detalj exakt vad man ska skriva, hur mycket eller om man över huvudet taget måste just Skriva någonting, när man gör gymnasiearbete. GA måse "redovisas" och Handledaren sätter betyg.
    Om din handledare godkänner muntlig redovisning - är det i så fall jättebra. Ni får helt enkelt komma överens om hur du ska redovisa ditt GA.

    Hälsningar

    Mikael SYV