Amin
    Hej!

    Är det lugnt att åka utomlands från mitten av juni till mitten av juli 2017 när man har sökt till högskolan? Behöver man inte vara i Sverige för att motta brev etc?

    Vilka vilka händelser ska man hålla reda på under den perioden?

    Tack på förhand.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hejsan,

    en mycket bra sida för den som viII söka tiII högskoIa/universitet är Antagning.se>>

    Det borde gå att "sköta" aIIt kring ansökan & antagning via nätet. Man ska inte behöva vara hemma på sin foIkbokföringsadress för att ta emot papperbrev.

    Men du kan för säkerhetsskuII ändå kontroIIera med Antagning.se för det är de som tar emot ansökningar & sköter antagning tiII högskoIor/universitet i Sverige.

    Bästa häIsningar

    ANNA