Sandra
    Då var det jag igen som undrar en massa.
    Vilka flera orter än Kristianstad finns den på?
    Utbildningen verkar vara distans endast när jag kollar, med några träffar.
    Försökte hitta flera orter med samma utbildning, men det var jätte rörigt att hitta.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Sandra!

    Beteendevet.programmet finns att söka på

    - Mittuniversitetet i Sundsvall (distans), se info här >>

    - Uppsala Universitet, se info här >>

    - Lunds Universitet, se info här >>

    - Mälardalens högskola, se info här >>

    Sedan finns det ju också "närliggande utbildningar" som t.ex Kandidatprogram i personal - och arbetslivsfrågor på Lunds Universitet, se info här >>

    eller Beteendevet.programmet med inrikt.mot IT-miljöer på Umeå Universitet, se info här >>

    eller Socialpsykologistk program på högskolan i Skövde, se info här >>

    bästa hälsningar

    ANNA