Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej Roger!
    De satta betyg gäller. Om du får betyg på kurserna, så har du de betygen och kan använda de i olika sammanhang.
    Om du ska byta skola då kommer du ha planering med SYV på den nya skolan. Det är vanligt att även mentor/klasslärare deltar i planeringen och sedan godkänns planeringen av programrektorn.

    Det är den mottagandes skolans ansvar att se till att hållbar planering görs. I de kurser som du inte har läst innan och hoppar in mitt i - måste du få handledning och möjlighet att läsa ikapp.

    Hälsningar
    Mikael SYV
    • : Okej tack Mikael!
    • Liselotte : Vi på Fråga SYV är glada om våra svar blir till hjälp! Lycka till! *L*