Sarah
    Hej! Jag ska början nian om några veckor och är väldigt nervös inför gymnasieval. Själv har jag alltid velat bli en kirurg/läkare, fast inte då i Sverige. Hade tänkt att flytta till Storbritannien och plugga vidare där efter gymnasiet. Frågan är då, ska jag välja naturvetenskapsprogrammet är det något annat som gäller för mig?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Jag råder dig kika på IB-programmet>> där undervisning är på engelska och där SYV och lärare är vana vid att eleverna söker till universitet utomlands ...

    Studie- och yrkesvägledare