Erik

    Hej! Jag har nu läst 1 år på fordon och transport men jag känner att det inte är rätt linje och jag vill börja om 1an på humanistiska. Jag har kollat på någon hemsida och det fanns 6 platser kvar på humanistiska så jag undrar om det är för sent att söka till humanistiska eftersom skolan börjar om 1,5 vecka och hur ska jag gå tillväga??

    2 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Erik,

    om ledig plats finns och du är behörig till programmet, kan du bli antagen rätt så snabbt.

    Kontakta ditt gymnasieantagningskansli>> för mer information.

    bästa hälsningar

    ANNA