Timothy
    Hej!

    Jag vill utbilda mig till en BI konsult. Nackademin har haft sitt sista BI start i år, vilket var väldigt frustrerande att jag missade det. Vart kan jag söka till för att utbilda mig till BI konsult?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Nya starter på yrkeshögskoleutbildningar kommer att beviljas i slutet sv januari och vi får hoppas att några intressanta för dig yh kommer att ha framtida starter. Alla yh med beviljade framtida starter kan du se på www.yhguiden.se

    Studie- och yrkesvägledare