Daniel SYV

    Hej,
    tågvärdar utbildas allt som oftast Efter anställningen, på arbetsplatserna. Just nu - jan 2019 - söker SJ ett antal tågvärdar som de kommer att utbilda efter anställningen. Här finns det infosida >> om att man bör söka senast 20 januari 2019 (men på vissa orter är det tidigare datum för sista ansökn.dag).
    Sj.weselect.com/#jobs kan man se på exakt vilka orter som SJ söker - i alla fall just nu - tågvärdar.
    Hälsningar
    D: