Maja
    Hej.
    Jag går just nu teknikprogrammet & vill verkligen byta. Känner inte att jag hänger med tempot på matten (har dock lätt för matte). går i ettan & det har redan gått ett halvår, känner att jag kommer komma efter. Vilken linje skulle vara lättast att byta till??

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej, jag föreslår att du tittar i första hand på ekonomiprogrammet och på samhällsvetenskapsprogrammet. Du bör fråga rektor på det programmet dit du vill byta om det finns ledig plats.
    Du kan också söka om till åk1 igen och gå om.
    Lycka till!
    Milla SYV
    Studie- och yrkesvägledare