Pelle
    Är det försent att byta linje i september eller måste man då gå om ettan?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    hej Pelle;
    det kan gå att byta i fall en annan skola eller ett annat program på samma skola, där du vill läsa - har en ledig plats.
    Du får gärna ta reda på om någon av de utbildningar dit du vill byta, har ledig plats; i så fall kan du byta snabbt. Finns det inga lediga platser på de utbildningar, dit du vill byta, då går det inte; i alla fall inte just nu... det kan gå senare, om någon ledig plats uppstår.
    Du kan också söka till år1 på ett nytt program till hösten 2020.

    Vänligen

    Julia syv