Julia SYV på FrågaSYV

    Hej William,

    jag hoppas du ska få kunna byta, eftersom det är du önskar.

    Men svar på frågan kan bara personal på skolan ge - dit du vill byta:

    här är deras kontaktuppgifter

    Rektor Bo Floresjö [email protected] 0243-748 38

    Biträdande rektor Anna Torssander [email protected] 0243-665 27

    Skoladministratör Siv Nilsson [email protected] 0243-745 03

    Det går snabbare om du själv kontaktar dem. Det är Rektor som bestämmer och kanske bäst att kontakta honom direkt. Om det är en annan person på skolan, som tar hand om byte av program och skola - då hänvisar rektor dig till rätt person.

    Lycka till & vi på Fråga SYV håller tummarna för dig!

    Julia Syv

    Hej igen! Nu har vi pratat med rektor Bo och han ber att du ringer till Studie- & yrkesvägledare som har tel.nr 0243- 745 02 och berättar bl a vilket program du läser nu.

    Ring henne så fort du kan! Och vi håller tummarna hårt!