Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Elin, distansstudier finns på >>/korrespondensgymnasiet men inriktning Dans finns inte på distans. Hör med korrespondensgymnasiet om de kan ta in dig och om du kan få ihop kurser till examen på ett år. Min bedömning att chansen är liten att kunna lösa det på det sättet.

    Däremot kan du söka till åk 2 på ngt annat program och kanske kunna bli klar och få examensbevis på två år.

    Vad är det som gör att du inte vill fortsätta på den nuvarande utb?

    Studie- och yrkesvägledare