isabelle
    om man har svårt med både matte och engelska men vill gå ekonomi för man vill bli Projektledaren eller ska man välja en anna linje eller kan man gå någon anna linje för att bli Projektledaren

    1 Svar

    Peter SYV på GymnasieGuiden

    Hej Isabelle,
    Projektledare >> är ett vitt begrepp; man kan bli projektledare inom många olika områden. Kika gärna på yrke/projektledare.
    ***
    Om man har svårt för matte, blir det svårt att läsa ekonomi, för att ekonomi baserar sig på matematiken.
    Ang. engelska - så har det blivit till "internationellt språk" och utanför Sverige och i internationella miljöer är det svårt att klara sig om man inte kan engelska, oavsett om man sysslar med ekonomi eller med ngt. annat.

    Hälsningar
    Peter syv