Hej Ida,

    vilka examina man kan ta på Harvard University - var god se harvard.edu och kontakta personal som jobbar med de utbildningar som ges inom det universitetet för mer info;
    vilka examina man kan ta på Stanford University - var god se stanford.edu och kontakta personal som jobbar med de utbilndingar som ges inom det universitetet för mer information.