Beatrice
    Hej jag går humanistiska programmet och ska komma på något gymnasiearbete så fort som möjligt. Har ni några idéer på vad man kan ha som gymnasiearbete på mitt program?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Beatrice,

    läs gärna på den här sidan>> där vi ger ett antal förstag på vad man kan skriva om i sitt gymnasiearbete.

    Du kan också kika på Skolverkets hemsida, där Skolverket ger exempel: snabblänk är här>> och en annan - Här>> /exempel för var sin inriktning: språk & kultur/.

    Du kan finna intressant och relevant info i Skolverkets beskrivning av HU>> och i Introtext om GA på högskoleförberedande program>>

    Du måste få tema för Gymnasiearbete godkänt av din handledre på skolan (på förhand).

    Bästa hälsningar

    Milla Syv

    Studie- och yrkesvägledare