badr

    Hej ! Jag har studerat engelska 6 på distans i hermods 2019/08. Jag har gjort nationella prov på det. Jag tycker att jag var bra på alla delar men jag fick F i writing och C i reading och lesning . Det är konstigt att jag fick F. Jag har skrivt writing prov på papper inte på dator eftersom jag har ont i ögonen när jag använder dator.Är det här anledning till att jag fick F eftersom jag tycker att jag skrivt bra då.? Vad ska jag göra ? Mvh Badr

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Badr,

    beklagar att du fick F.
    Men Studie- och yrkesvägledare sätter inte betyg; har ingen utbildning i betygssättningen och kan inte bestämma vilket betyg du får.
    Det rådet jag vill ge dig är att du pratar med din lärare. Om du inte från läraren får ngt svar som du kan förstå och acceptera, vänd dig till rektorn. Det är på skolorna rektorn som är ytterst ansvarig.

    Vänligen och lycka till!
    Julia syv

    • : Ok tack
    • Mikael : vi på Fråga syv är glada om våra svar blir till hjälp! Lycka till!