Anders

    Jag har läst att en person kan få en yrkesexamen om de har en högskoleförberedande examen, kan en person få en yrkesexamen om de har ett slutbetyg?

    • : Jaha, okej, det är bara om de har en högskoleförberedande gymnasieexamen eller yrkesexamen?
    • Anna : Om man har ett slutbetyg kan man inte få ett nytt slutbetyg, eller examensbevis.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Nej, om man har ett Slutbetyg, kan man inte få Examensbevis.
    vänligen
    ANNA