Enes
    Hej!
    Jag har alltid varit super intresserad utav mäklarprogrammet o brinner för o sälja men tyvärr så var jag inte den bästa eleven i skolan och struntade helt enkelt. Har väldigt många F. Men sen när jag kikade lite gran på nätet så såg jag att man kan sätta ihop sin egen utbildning.
    Så kan jag bli en mäklare genom att läsa dessa kurser fristående och därefter arbeta som en mäklare? Hur fungerar det?