Elev

    Hej Jag läser på komvux och jag lämnade uppgifterna och fick godkänt på dem men jag kunde inte få godkänt på nationelltprov ( det var nära E) . Min fråga är det att får jag godkänt i slutet av kursen med hjälp av de uppgifterna som lämnades in? Jag fick godkänt på speaking delen men inte reading och listening. MVH

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Ziba,

    att sätta betyg är LÄRARENS kompetens; studie- och yrkesvägledare har inte utbildning i betygssättningen, därför kan vi inte svara på din fråga. Prata med din lärare - är mitt råd till dig och Lycka till!
    Hälsningar
    Mikael