Mikael SYV på FrågaSYV

    Alla de tre kurser som du nämner är 100-poängskurser, dvs läses på heltid på fem veckor per kurs; på heltid läses dem på 15 veckor. Komvux brukar inte gärna bevilja studier på högre studietakt än heltid; det snabbaste sättet kan vara att läsa på egen hand (självstudier) och göra prövningar.

    • : Tack för snabbt svar!! :)
    • Milla : Vi gör vårt bästa och svarar så snabbt vi kan. Lycka till!