Hej Daniela,

    www.gymnasieguiden.se/gymnasium?query=& har jag "sorterat ut" alla NB-utbildningar, dvs det är en lista på alla gymnasieskolor som enligt vad vi vet, kommer från hösten 2018 ta in elever i åk1 på någon eller några inriktningar på NB, naturbruksprogrammet.
    Vissa av de skolorna är NB-gymnasieskolor, som endast erbjuder NB-utbildningar; andra erbjuder bland annat NB, men för övrigt även andra gymnasiala alternativ.

    Hoppas det är det du är "ute efter"!
    Hör av dig annars igen, så ska vi försöka hjälpa dig!

    ANNA