Frågor och svar taggade med 'basutbildning' (1 st.)

    • Rema

      Antagning vårtermin?

      Hej! Jag har läst natur på gymnasiet men mina betyg är inte så höga och räckte inte till den utbildning som jag ville egentligen, men iallafall nu i hösten har jag börjat läsa förskollärareprogrammet, men jag inte nöjd med...

      SYV-besökare: : Hej Rema,basår och basterminer på högskolenivå är de så kallade "för-utbildningar" och varje lärosäte (högskola eller universitet) får alldeles självt bestämma Om de... Läs hela svaret