Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Hilda!

    jag vill be dig att läsa svar på http://www.fragasyv.se/fragor/kognitionsvetenskap-eller-civilingenjoersutbildning och du kan återkomma sen, när du har läst det svaret.

    För övrigt, så är det tyvärr så att vi på Fråga SYV inte har någon expert på just de frågorna och är tvungna att hänvisa dig vidare till personer som är mer insatta i de ämnena som du är intresserad av.

    Vi gör vårt bästa och vi hoppas att våra svar blir till hjälp!

    Lycka till!

    Milla SYV

    Studie- och yrkesvägledare