Ssjsjdjd
    Hej! Jag ska börja på ihgr i gbg efter sommaren. Är det någon annan här som ska börja på ihgr efter sommaren? Finns det någon som kan berätta lite om gymnasiet om ni vet någon som går där eller om du har själv gått där.

    Hur är lärarna, människorna, klassmiljö osv där? Tack!
    • Mikael : Jag vill "varna" lite grand från att "gå på" andras åsikter; vad någon annan tycker om en viss skola eller utbildning kan vara "rätt" för den personen, men helt fel för dig. det är många ggr mycket bättre att skaffa sig en egen uppfattning, utan att ha förutfattade meningar (andras åsikter) i huvudet. :)

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hejsan,

    du kom, om jag förstår dig rätt, in på ihgr-international-high-school-of-the-gothenburg-region Grattis! Det finns några Olika utbildningar på den skolan, ej bara en utbildning; det är lite olika - vad som ingår i de olika utbildningar och man kan även ha olika lärare, beroende på vilken utbildning man går, även om det är på samma skola.

    Utbildningar är det väldigt mycket "vad man själv gör de till"... och vilka elever som ska gå i din klass, kanske inte ännu är helt och hållet fastställt; antagning från reserv in i år1 kan pågå så långt som till slutet på september, ibland...
    Vi hoppas du kommer att trivas!
    Hälsningar
    Mikael syv