Alexander
    Hej, här kommer några frågor!

    Hur ser arbetsmarknaden ut?
    Hur ser arbetstider ut?
    Vad är den genomsnittliga lönen? Finns det en genomsnittlig lön?
    Finns det faror med jobbet?
    Vilka kurser behöver jag läsa på gymnasiet för att komma in på utbildning till yrket?
    Hur svårt kan det vara att klättra karriärstegen?
    Vad är det första steget för att komma in i dörren?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Alexander,
    det vi vet om yrket Kriminolog, har vi publicerat på >>yrke/kriminolog
    Tips: se om det finns mer info på hemsidorna som presenterar utbildningar på www.studera.nu och kontakta även studievägledare som jobbar på de programmen som leder till yrket Kriminolog.

    Se vilka utbildningar /kurser och program/ som finns i Sverige idag inom område Kriminologi - på www.studera.nu/jamfor-utbildning

    Om du hittar info som kan hjälpa oss att förbättra yrkespresentationer på Framtid.se - tar vi tacksamt emot tips och förslag!

    Vänligen

    ANNA